Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/phugm.pl/includes/menu.inc).

W obecnych czasach PR w internecie jest niezwykle potrzebny

Ostatnio dodane:

Właściwie każdy z nas świetnie zdaje sobie sprawę z tego, jak wielce istotny dla rozwoju każdej firmy jest właściwy marketing. Nie bez przyczyny mówi się, że reklama jest dźwignią handlu - wie o tym doskonale każdy, kto posiada swoją firmę. Jeśli chcesz zwiększyć obroty i powiększyć zasięg swojej firmy, wówczas z pewnością powinieneś nieco zainwestować w odpowiednią reklamę.


Media społecznościowe
Author: ijclark
Source: http://www.flickr.com
Nie mniej ważny od reklamy jest również PR (ePR) - czyli wszystkie działania, które mają za zadanie spowodować, że klienci będą mieli dobre zdanie o konkretnej marce. Dzięki odpowiednio podejmowanym działaniom z zakresu public relations marka może zyskać naprawdę sporo, co zazwyczaj przekłada się także na dobre wyniki sprzedażowe - tym bardziej kiedy zostanie to właściwie skoordynowane z działaniami reklamowymi.

Jeżeli prowadzisz swoją firmę, wówczas bez wątpliwości powinieneś pomyśleć o zaangażowaniu specjalistów od public relations. W współczesnych czasach niezwykle istotny jest w szczególności PR w internecie, nazywany zwykle ePR - więcej w temacie: https://www.artefakt.pl/blog/epr/meska-rozmowa-babskie-gadanie-czyli-kto-rzadzi-w-blogosferze.

facebook
Author: Impassion Afghanistan
Source: http://www.flickr.com
Chyba każda firma jest w obecnych czasach obecna w sieci, a przede wszystkim na portalach społecznościowych, gdzie kontakt z klientami jest kategorycznie największy. To właśnie do prowadzenia profilu firmy na takich platformach społecznościowych dobrze zatrudnić osobę, która się na tym zna - w przeciwnym razie może to sprawić przykładowo zalew nieprzychylnych komentarzy na temat danej marki na różnego rodzaju portalach internetowych.

Prowadząc własną firmę, trzeba zdawać sobie sprawę z tego, że umiejętne prowadzenie public relations w internecie jest niesamowicie ważne, a jeśli takimi działaniami zajmie się ktoś, kto się na tym dobrze nie zna, może to przynieść więcej szkody niż pożytku. Niech przykładem będzie kilka marek, które mocno straciły pod względem wizerunkowym właśnie z powodu niewłaściwie prowadzonych działań z zakresu public relations w sieci.


Nie da się ukryć, że im większa jest marka, tym więcej specjalistów od public relations jak firma ePR artefakt.pl trzeba zatrudnić. Praktycznie jedno jest jednak pewne - w żadnym razie nie powinieneś na sprawach public relations oszczędzać, bowiem taka postawa w dłuższej perspektywie przyniesie marce więcej szkody niż pożytku. Kiedy chcesz, aby Twoja firma się rozwijała, na pewno powinieneś rozbudować dział public relations.