Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/phugm.pl/includes/menu.inc).

W jaki sposób współcześnie pakuje się pomadki, aby zachęcić konsumentów do ich kupna

Ostatnio dodane:

Cukierki są tym towarem, który spożywamy niezwykle często. A do ich zakupu raczej nie trzeba nas zbyt długo nakłaniać, co jednak nie zwalnia wytwórców batonów od reklamowania się praktycznie w każdym miejscu. Kolorowe bilbordy czy śmieszne spoty w radiu to nie jedyne formy wszechobecnej reklamy. Specjaliści od handlu oddziałują również na naszą podświadomość. Sprawdźmy, jaki sztuczkami się posługują.Pierwszym i chyba najważniejszym sposobem pozostaje przyciągające wzrok opakowanie.
słodycze
Author: slgckgc
Source: http://www.flickr.com
Może jeszcze nie zapomnieliśmy, jak w dzieciństwie zbieraliśmy złotka z czekolad. Twórcy obecnych pudełeczek idą krok dalej. Blaszane pudełka po śliwkach w kokosie można wykorzystać jako pojemnik na drobne pieniądze. W ten sposób czasem kupujemy słodycze również, a nawet przede wszystkim, ze względu na urocze oraz praktyczne opakowanie. Do celów reklamowych mogą zostać użyte nawet zwykle patyczki do lizaków (ważny link). Mogą być one całkiem zwyczajne, wykonane z plastiku albo z drewna. Te bardziej wymyślne wersje są znacznie bardziej pokaźne i niekiedy przybierają postać... gwizdków. Jednak dla konsumenta najbardziej kluczowy jest sam kształt lizaka, jego wielkość oraz smak, należność, jaką należy zapłacić przy kasie, a również rodzaj opakowania. Bądź co bądź patyczki do lizaków schodzą, jak widać, na dalszy plan.- producenci nie tyle zwracają naszą uwagę na patyczki, ile na sam słodki wyrób. W okresie świątecznym opakowania słodyczy przechodzą prawdziwe przeobrażenie.



Rażąca czerwień wspólnie z bielą stanowią barwy dominujące. A najlepszym nabywcą, w czasie świąt bożonarodzeniowych i nie tylko, są oczywiście nasze pociechy. To właśnie z myślą o nich wytwórcy (www.patyczki-ns.pl) zaprojektowali takie opakowania, które sprawiają, że maluchy nie są w stanie przejść obok nich obojętnie. Uśmiechnięci Mikołajowie spoglądają z różnobarwnych paczuszek i tym samym przekonują, że wnętrze jest tak samo obiecujące jak opakowanie. Z tego też powodu dzieci wszystkimi sztuczkami przekonują rodzicieli do kupna jak największej liczby tabliczek czekolady. W takim asortymencie produktów niełatwo wybić się niewielkim lizakom. Te, które pamiętamy ze swojego dzieciństwa bywają praktycznie niezauważalne. Współczesne lizaki muszą, szczególnie w okresie świątecznym, mieć rozmiar chociażby... kuli śniegowej.