W jaki sposób najlepiej promować firmę budowlaną?
Ostatnio dodane:
Submitted by addmean on Tue, 06/09/2015 - 14:44
Klienci często pytają o zaufane firmy, z racji faktu, iż w tej branży szczególnie łatwo o niedoświadczone „ekipy”. Najlepszą wizytówką jest własna praca, ponieważ usatysfakcjonowani klienci zareklamują nas swym znajomym. Niewątpliwie dużą skuteczność mają działania w Internecie. Poprzez własną stronę, ogłoszenia – firma budowlana ma szansę na zwiększenie swojej widoczności w sieci i poszerzenie grona potencjalnych klientów. Od jakiegoś czasu sporo dyskutuje się o ekologi oraz sposobach oszczędzania energii, co spostrzec można w wielu różnych dziedzinach, do których możemy też zakwalifikować budownictwo.
Jeśli w swojej ofercie firma posiada produkty ekologiczne, takie jak farby i lakiery, gwarantuje bezpyłowe prace remontowe, to swoje działania marketingowe może skierować do wspomnianej grupy klientów. Licząc na dynamiczny rozwój lub utrzymanie pozycji rynkowej, firma musi wziąć pod uwagę np. strony internetowe poświęcone zagadnieniom związanym z astmą i alergią. Są to miejsca odwiedzane przez przyszłych pracodawców. Zapraszamy do zapoznania się ze sprawdzoną firmą: źródło.
Jak pozyskać klienta? To pytanie zadaje sobie większość początkujących jak i tych z wieloletnią praktyką przedsiębiorców w branży budowlanej. Po pierwsze i najważniejsze: firma zobowiązana jest dokładnie wykonywać zlecone prace. Nic tak nie zachęca potencjalnych klientów do skorzystania z usług danej firmy, jak satysfakcja poprzedniego pracodawcy. Tzw marketing szeptany jest bardzo skuteczny w tej branży.
Author: Ursula Stalder
Source: http://www.flickr.com
Wielu z nas postanawia skusić się na tak zwane budownictwo ekologiczne. Firma budowlana może zaoferować swe usługi licznej grupie klientów, dla których ekologia jest sposobem na życie. Wykonywanie tego typu budynków w ofercie firmy manifestacją przyszłościowego, proekologicznego podejścia do życia. Podobną jakość otrzymujemy wprowadzając do oferty usługi budowlane przy użyciu farb ekologicznych, materiałów budowlanych i wykończeniowych produkowanych przez firmy dbające o ekologię i bezpieczną utylizację odpadów przemysłowych.
Author: Jocelyn Kinghorn
Source: http://www.flickr.com