Telefonia dla zakładów pracy - co daje?
Ostatnio dodane:
Submitted by addmean on Thu, 07/28/2016 - 10:15
Większe firmy potrzebują sprawnych i tanich rozwiązań związanych z telekomunikacją. Jest to szczególnie przydatne w firmach zajmujących się telemarketingiem, czy tych potrzebujących sprawnych kanałów komunikacyjnych między poszczególnymi działami. Spora ilość aparatów telefonicznych i faksów wymaga zastosowanie własnej centrali telefonicznej dla wyeliminowania zatorów na linii telefonicznej.
Centrala telefoniczna pozwala na prowadzenie wielu rozmów z użyciem tylko kilku linii telefonicznych. Na przykład jeśli firma ma dział pomocy technicznej, gdzie pracuje kilku pracowników, nie jest koniecznością tworzenie dodatkowej linii i ustalanie oddzielnego numeru dla wszystkich. Centrala telefoniczna połączy petenta automatycznie z którymś konsultantem, nawet jeśli parę linii jest już zajętych.
Postęp to spore możliwości
W dawnych czasach centrale telekomunikacyjne były bardzo kosztownymi przyrządami, znajdującymi się w posiadaniu firmy telekomunikacyjnej. Koszty eksploatacji zwiększały częste uszkodzenia i konieczność obsługi manualnej. Na dzień dzisiejszy centrale cyfrowe są niewielkie, prawie bezawaryjne i na tyle tanie, że największe przedsiębiorstwa mogą w nie zainwestować. Taka centrala potrzebuje jedynie właściwej konfiguracji wykonanej przez specjalistów z zakresu telekomunikacji i może spełniać swe zadania w zasadzie bez ingerencji zewnętrznych co pozwala ograniczyć koszty wykorzystania w zasadzie jedynie do kosztów prądu zużywanego przez urządzenie.
Postęp to spore możliwości
Source: www.morguefile.com
Ograniczanie kosztów
Każda większa korporacja próbuje w jak największym stopniu ograniczyć wydatki przy zachowaniu dużej wydajności. Firmy zajmujące się telemarketingiem zamiast typowych cyfrowych urządzeń wybierają centrale voip. Oznacza to tyle, że funkcję telefonu wykonuje komputer który łączy się z serwerem spełniającym zadania centrali. Ceny tego rodzaju rozwiązania voip dla firm są znacznie niższe od tych, jakie trzeba ponieść w wypadku standardowej centrali. Serwery są dużo tańsze od centrali, firmy zaoszczędzają dużo na telefonach a jakość wykonywanych usług jest dobra dzięki temu, że pracownik ma dostęp do zintegrowanego systemu z wykorzystaniem komputera. Oprócz tego nagrywanie rozmów jest technicznie łatwiejsze, co zapewnia bezpieczeństwo i możliwość kontrolowania jakości pracy konsultantów.
Każda większa korporacja próbuje w jak największym stopniu ograniczyć wydatki przy zachowaniu dużej wydajności. Firmy zajmujące się telemarketingiem zamiast typowych cyfrowych urządzeń wybierają centrale voip. Oznacza to tyle, że funkcję telefonu wykonuje komputer który łączy się z serwerem spełniającym zadania centrali. Ceny tego rodzaju rozwiązania voip dla firm są znacznie niższe od tych, jakie trzeba ponieść w wypadku standardowej centrali. Serwery są dużo tańsze od centrali, firmy zaoszczędzają dużo na telefonach a jakość wykonywanych usług jest dobra dzięki temu, że pracownik ma dostęp do zintegrowanego systemu z wykorzystaniem komputera. Oprócz tego nagrywanie rozmów jest technicznie łatwiejsze, co zapewnia bezpieczeństwo i możliwość kontrolowania jakości pracy konsultantów.