Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/phugm.pl/includes/menu.inc).

Public Relations - rośnie ilość przedsiębiorstw, jakie korzystają z tego typu usługi - czy warto?

Ostatnio dodane:

Korzyści współpracowania z profesjonalną agencją PR mogą być niemałe. Agencje w/w zajmują się - zwięźle mówiąc - budową wizerunku firmy, jej przedstawicieli, produktów i usług na rynku. Dzięki temu przedsiębiorstwo może liczyć na znaczne wzrosty efektywności, a jednocześnie żadna z osób pracujących w firmie nie musi poświęcać swojego czasu na w/w działania.


Szkolenia dla firm
Author: tec_estromberg
Source: http://www.flickr.com
Firma może podjąć współpracę z konkretną agencją PR na dwa sposoby: może podjąć współpracę tzw. projektową, czy też stale współpracować z wybraną agencją PR. W pierwszym przypadku współpracujące ze sobą biznesy nie są związane stałą umową i przedsiębiorstwo korzystające z usług agencji PR nie są objęte przez nią całościową obsługą (sprawdź - http://prtime.pl/). W tymże przypadku współpracujące firmy podpisują umowę na konkretne projekty. Cechą takiej współpracy jest niestety mała możność kontroli tychże działań oraz ograniczona możliwość sprawdzania efektów pracy zatrudnionej agencji PR.

Drugim rozwiązaniem takowej współpracy jest podpisanie z wybraną agencją PR stałej umowy. W takim przypadku wybrana agencja w ramach stałej zapłaty przygotowuje strategię komunikacji oraz konkretny plan przedsięwzięć. Ponieważ obsługa pracowników agencji PR ma charakter wszechstronny, zatem bez względnie na ilość informacji które trzeba sporządzić jak też posłać mediom płacimy stałą cenę, a więc w dłuższej perspektywie jest to forma bardziej opłacalna.


w biurze
Author: U.S. Army Corps of Engineers
Source: http://www.flickr.com
Nie zapominać zawsze trzeba, że praca agencji PR to nie tylko przekazywanie mediom informacji prasowych i urządzanie konferencji (więcej na ten temat - http://prtime.pl/oferta/projektowanie-kampanii-informacyjnych-i-promocyjnych/?lang=pl). Dużym atutem tegoż rozwiązania z daną agencją PR jest niezmienny skład specjalistów współpracujących ze zleceniodawcą. Specjaliści ci to znawcy branży. Osoby te zaangażowane są w sprawy swych klientów, budują długookresowe stosunki z lokalnymi mediami, są znane miejscowym mediom.

Nie można zapomnieć iż budowa wizerunku firmy to proces ciągły i długotrwały. Z tego powodu większość firm decyduje się na stałą kooperację z agencją PR. Poszukując kompetentnej agencji PR zwróćmy uwagę na to jak dużym doświadczeniem może się ona poszczycić, pytajmy o zrealizowane kampanie, o byłych klientów. Nie wahajmy się skontaktować z jej byłymi klientami celem zasięgnięcia opinii o interesującej nas agencji PR z którą mamy zamiar podjąć współpracę.