Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/phugm.pl/includes/menu.inc).

Kampanie PR drogą do sukcesu Twojej firmy.

Ostatnio dodane:

Obecnie coraz więcej firm ma ukształtowaną swoją politykę public relations. Są coraz bardziej świadomi kształtowania relacji ze swoim otoczeniem. Widzą jakie to istotne dla nich. Często skutecznie przeprowadzona kampania pr wpływa na wymierne skutki takie jak realne zyski przyciąganie nowych klientów. Zwłaszcza marki z górnej nie mogą pozwolić sobie na traktowanie po macoszemu kontaktów z mediami, dostawcami, bankami, czyli wszystkimi tymi, którzy mogą wszelakimi narzędziami wpłynąć na wizerunek marki. Raz zszargane dobre imię ciężko jest odzyskać. Zwłaszcza opinia publiczna, ocenia każdy ruch bardziej szczegółowo.
Konferencja Sanitec KOŁO 03.03.2011r. Sąd konkursowy
Author: Sanitec KOŁO
Source: Sanitec KOŁO
Najszybszym sposobem dotarcia do podmiotów, które powinny być poinformowane o naszych krokach są media społecznościowe. Dziś już sama radio to już za mało. Chyba nie ma kogoś, kto nie wiedziałby, czym jest Facebook, a i osób opierających się jego urokowi, z każdym dniem jest coraz mniej. Portal społecznościowy zrzeszający setki tysięcy ludzi z całego świata, bije rekordy popularności. Już dość dawno odkryli go także fachowcy od komunikacji. Jego użyteczność nie stanowi większych tajemnic, dlatego skoro tak świetnie sprawdza się wśród takiej ilości indywidualnych internautów, dlaczego nie miałby sprawdzić się w firmie? Profil firmy na portalu społecznościowym to element prowadzonej strategii media relations. Praktycznie każda firma ma założony swój profil na wszelakich portalach społecznościowych, z których kontaktuje się z innymi.

Mimo że są to niebagatelne elementy działań firm zajmujących się Public relations, nie można zapominać o kontakcie z drugim człowiekiem. W tego typu działaniach dobrze sprawdzają się uprawiane przeważnie z namaszczeniem polityków konferencje prasowe, które mają dać im jak najwięcej cytowani w mediach lokalnych. Radzimy również nie rezygnować z tego typu działań, ponieważ nic tak właściwego zrozumienia przekazu niż wymiana poglądów nomen omen face to face. O tym, że właściwie przeprowadzony PR sprawdza się nie trzeba nikomu przypominać. Ważne tylko, aby szły za tym nie tylko słowa, ale i właściwe czyny, ponieważ podmioty otoczenia mają to do siebie, że lubią sprawdzać podmioty, z którymi współpracują. A dla konkurencji nie ma nic lepszego, niż trup w szafie, z którego trudno się wytłumaczyć.




Author: Kalina Paluch