Jaka reklama pomoże Ci pozostać zapamiętanym pośród innych?
Ostatnio dodane:
Submitted by addmean on Wed, 04/29/2015 - 13:57
Żyjemy w okresie, którym trudno się czymś wyróżnić. Powodem jest na pewno przesyt poznawczy – otrzymujemy tak wiele nowych wiadomości, że nie mamy już siły i chęci, żeby przyswoić ten cały szum informacyjny. Jesteśmy w stanie zaznajomić się z daną informacją, a za chwilę o niej zapomnieć. Ta powierzchowność, to „muskanie” po powierzchni informacyjnej studni bez dna jest bardzo charakterystyczne, dla okresu, w których żyjemy. Wystarczy zajrzeć na portale informacyjne, jak błyskawicznie najpilniejsze newsy znikają ze strony głównej, dzieje się to też na płaszczyźnie offline – paski informacyjne w znanych stacjach to taka esencja obecnych czasów. Ma to miejsce przez chwilę czas, za moment znika, gdyż w innym miejscu dzieją się ciekawsze rzeczy.
Author: César Santiago Molina
Source: http://www.flickr.com
Trzeba przyznać nie ma z tego typu sytuacji nieskomplikowanego wyjścia, ponieważ charakterystyka obecnych czasów wymusza tak jakby stwierdzenie, że cokolwiek stworzymy, to w takim samym momencie zaprojektuje ów rzecz również inna osoba. I nie mówimy tu o odkrywaniu wynalazków przecież, zagadnienie obejmuje temat niemożności wybicia się ponad przeciętność. Pomysł jest ważny, lecz jeśli prześledzimy rynek, na zrealizowane projekty, na podjęte inicjatywy, to wyciągniemy z tego wniosek, że albo rynek jest za bardzo zajęty, albo słaby, nie warto na niego wchodzić - http://www.sklepaaprint.com.pl/.
Kategorycznie jednakowoż warto próbować, powinniśmy przygotować własną propozycję, zaprojektować wizytówki, wykonać stronę www, przygotować teczki ofertowe, uzyskać ciekawe i rokujące na przyszłość kontakty… To wszystko jest do zrealizowania, i co więcej, korzystniej tego dokonać, niż czekać na rozwój sytuacji lub wyczekiwać, że raptownie wszystko zmieni się na naszą korzyść. Wiadomo, należy z uwagą śledzić, co się dzieje na rynku i właściwie zareagować, ale jednocześnie nie popadajmy w skrajności, bo siedząc na starcie nigdy nie wykonamy pierwszego, bardzo ważnego kroku. A bez tego nie mamy szans na zmianę.
Author: César Santiago Molina
Source: http://www.flickr.com
Starajmy się wobec tego działać w zgodzie z własnymi ustaleniami, realizujmy swoje plany, jak podpowiada nam umysł i serce, a jednocześnie miejmy głowę na karku i chodźmy twardo po ziemi. Dzięki temu mając dość odważny pomysł będziemy umieli przypasować go do realiów, w których genialny, nowatorski koncept – owszem, ale przede wszystkim realność i biznesowe podejście do podejmowanej inicjatywy.