Jak wypromować swoją firmę w Internecie?
Ostatnio dodane:
Submitted by addmean on Tue, 08/04/2015 - 16:18
Obecnie większa część osób wie o tym, jak istotną rolę w codziennym życiu człowieka odgrywa Internet. Jest on narzędziem wykorzystywanym do najrozmaitszych celów, na przykład do porozumiewania się z innymi ludźmi, a także do zdobywania nowych znajomości.
Author: Artefakt Sp. z o.o.
Source: Artefakt Sp. z o.o.
Sieć WWW jest również niezastąpionym narzędziem pracy i to do tego stopnia, że dla części ludzi aktualnie komputer z łączem internetowym jest wyłącznym narzędziem marketingowym. Narodziły się również bardzo liczne zawody, które opierają się na istnieniu i działaniu sieci WWW. Należy do nich na przykład profesja webdesignera, czyli twórcy i projektanta stron internetowych.
Na dzień dzisiejszy będąc właścicielem jakiejś spółki w dowolnej branży wręcz powinnością jest zadbanie o odpowiednią promocję spółki w sieci. Podstawą jest zaprojektowanie strony internetowej firmy, na której umieszczone będą najpotrzebniejsze informacje, takie jak chociażby lokalizacja firmy i usługi przez nią oferowane. W późniejszym okresie funkcjonowania w sieci bardziej obeznani z tematem powinni zapoznać się z takimi terminami jak algorytmy Google, by ich strona była bardziej widoczna.
Projektowanie i sporządzanie witryny internetowej
Na dzień dzisiejszy wciąż można spotkać witryny internetowe o charakterze bardzo podstawowym, które stworzone zostały wprawdzie przy minimalnym nakładzie kosztów, jednak na potencjalnym kliencie zwykle sprawiają raczej negatywne wrażenie. Konkurencja praktycznie we wszystkich branżach ciągle się zwiększa, wynika z tego również fakt prześcigania się przedsiębiorstw w kwestii strony internetowej. Zazwyczaj bowiem klient wybierze taką witrynę, która będzie jak najbardziej przyjazna i czytelna, a stąd już niedaleka droga do zdecydowania się na usługi tej konkretnej firmy.
By strona przedsiębiorstwa była łatwa do odszukania
Właściciel spółki prowadzący jej witrynę internetową powinien mieć na uwadze to, jak ważne w obecnym świecie są narzędzia takie jak wyszukiwarka Google. Jest to narzędzie stworzone do wyszukiwania w zasadzie wszystkiego, czyli także ofert różnorodnych przedsiębiorstw. Występują specjalne sposoby, sprawiające, że w wynikach wyszukiwania konkretne witryny znajdują się na wyższych pozycjach niż inne, a co z tym związane – zwraca na nie uwagę o wiele większa liczba ewentualnych klientów. Do narzędzi takich zalicza się algorytm Panda: https://www.artefakt.pl/blog/seo/aktualizacja-google-panda-42, który uwzględnia poziom treści, umieszczanych na danej witrynie.
Na dzień dzisiejszy będąc właścicielem jakiejś spółki w dowolnej branży wręcz powinnością jest zadbanie o odpowiednią promocję spółki w sieci. Podstawą jest zaprojektowanie strony internetowej firmy, na której umieszczone będą najpotrzebniejsze informacje, takie jak chociażby lokalizacja firmy i usługi przez nią oferowane. W późniejszym okresie funkcjonowania w sieci bardziej obeznani z tematem powinni zapoznać się z takimi terminami jak algorytmy Google, by ich strona była bardziej widoczna.
Author: Adam Lehman
Source: http://www.flickr.com
Na dzień dzisiejszy wciąż można spotkać witryny internetowe o charakterze bardzo podstawowym, które stworzone zostały wprawdzie przy minimalnym nakładzie kosztów, jednak na potencjalnym kliencie zwykle sprawiają raczej negatywne wrażenie. Konkurencja praktycznie we wszystkich branżach ciągle się zwiększa, wynika z tego również fakt prześcigania się przedsiębiorstw w kwestii strony internetowej. Zazwyczaj bowiem klient wybierze taką witrynę, która będzie jak najbardziej przyjazna i czytelna, a stąd już niedaleka droga do zdecydowania się na usługi tej konkretnej firmy.
By strona przedsiębiorstwa była łatwa do odszukania
Właściciel spółki prowadzący jej witrynę internetową powinien mieć na uwadze to, jak ważne w obecnym świecie są narzędzia takie jak wyszukiwarka Google. Jest to narzędzie stworzone do wyszukiwania w zasadzie wszystkiego, czyli także ofert różnorodnych przedsiębiorstw. Występują specjalne sposoby, sprawiające, że w wynikach wyszukiwania konkretne witryny znajdują się na wyższych pozycjach niż inne, a co z tym związane – zwraca na nie uwagę o wiele większa liczba ewentualnych klientów. Do narzędzi takich zalicza się algorytm Panda: https://www.artefakt.pl/blog/seo/aktualizacja-google-panda-42, który uwzględnia poziom treści, umieszczanych na danej witrynie.