Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/phugm.pl/includes/menu.inc).

Jak stymulować lojalność

Ostatnio dodane:

Programy motywacyjne są adresowane do podwładnych firm. Jak wszyscy wiedzą, najważniejszym czynnikiem w każdej marce jest człowiek. Pracownik musi być zachęcany, by osiągać pozytywne rezultaty. Najprostszym czynnikiem zachęcającym do solidnej pracy jest rzecz jasna wynagrodzenie. Istnieją jednak również inne, niezwiązane z comiesięcznym przelewem programy motywacyjne. Zazwyczaj są to przeróżne prezenty, np. produkty przedsiębiorstwa. Czasami można natknąć się także na karnety na siłownię lub talony na ciekawe imprezy.
biznes, narada
Author: North Atlantic Division
Source: http://www.flickr.com
Należy wspomnieć, że programy motywacyjne są realizowane przez biznesy, które cechują się sporą mądrością. Wiele firm z naszego kraju bowiem nie uznaje oczywistego fakt, że najlepszy podwładny to człowiek wyspany i sowicie opłacany za swoje prace. Nad Wisłą ciągle panuje okropna mentalność, która sprawia, że zarządcy firm wolą sobie zamówić nowy wóz, zamiast dać podwyżkę pracownikowi. Na szczęście ojczyzna funkcjonuje w Unii Europejskiej, skąd dochodzą do nas nowe, cenne wzorce relacji biznesowych.



Systemy lojalnościowe to również pomysł, który przyszła z krajów bogatych. Najważniejszym zadaniem marketingowców jest zbudowanie i wzmacnianie dobrej więzi z konsumentem. Zarządzający działalnością gospodarczą muszą starać się, aby klient charakteryzował się lojalnością wobec biznesu. Taki pożądany rezultat można osiągnąć różnymi sposobami. Najlepszym narzędziem są właśnie systemy lojalnościowe.


praca
Author: www.sxc.hu
Source: www.sxc.hu
Na pewno każdy z was widział coś takiego. Więcej o programach lojalnościowych: http://loyaltyzen.com/ Opiera się to na tym, że przy kupowaniu konsument dostaje punkty, które później może zamienić na jakieś fanty. Inną wersją jest zbieranie punktów za zakupy, by odebrać korzystną zniżkę na jakiś produkt. Badania wskazały, że systemy lojalnościowe są efektywne – klienci lubią kolekcjonować punkty i dostawać podarki za friko, nawet gdy nie mają one dużej wartości. Tak funkcjonuje nasza psychika.