Etykiety zawsze i wszędzie
Ostatnio dodane:
Submitted by addmean on Wed, 04/29/2015 - 14:01
Jeśli prowadzimy niewielki sklepik lub zajmujemy się handlem przez internet na niedużą skalę, zwróćmy uwagę na etykiety naszych towarów. Niech nie będą to tylko zwykłe kartki przytroczone do kartonika, zawierające wyłącznie suche wiadomości o przedmiocie. Etykiety mogą stać się wspaniałą wizytówką i formą promocji naszego sklepu.
Idealnie sprawdzą się etykiety samoprzylepne. Oczywiście - nie da się ich przykleić bezpośrednio na produkt, a to wymaga od nas wykorzystywania pudełek lub torebek do pakowania. Jest to dobre posunięcie, przedmioty natychmiast wyglądają bardzo dobrze. Na tego typu wizytówce można napisać - poza informacją o zawartości - nazwą producenta, typem, kolorem itp. jeszcze ponadto na przykład nasze logo, adres sklepu, adres strony internetowej, czy wiele innych. Dobrze jest zwrócić uwagę na to, by etykieta logistyczna nie była za duża - małe pudełeczko oklejone wielką etykietą nie robi dobrego wrażenia.
Zdecydowanie świetną inwestycją są czytniki kodów kreskowych. Da się pewnie znaleźć jakieś bezpłatne aplikacje tego rodzaju, ale kiedy zlecimy podwykonawcy stworzenie go dla nas, tak by był dopasowany do wymogów naszego sklepu - w takim wypadku mamy pewność, że będzie dobrze funkcjonował.
Kiedy już mamy własne, dobrze wydrukowane etykiety - zwróćmy uwagę na to, by możliwie mało czasu przeznaczyć na nanoszenie ich na kartoniki. Gdybyśmy musieli robić to ręcznie - nie wystarczyłoby czasu na zrobienie czegokolwiek innego. Tu odpowiedzią są aplikatory towa. Te nieduże aparaty pomogą nam w oklejeniu etykietami każdego pudełka w naszym sklepiku, więc warto je mieć. To inwestycja, która pozwala oszczędzić czas i zwróci się właściwie natychmiast.
Wykorzystujmy do promowania firmy nie tylko oczywiste środki - takie jak reklama w prasie czy internecie. Tak prosta rzecz jak etykieta również może sprawdzić się jako nośnik reklamy.
Source: www.eti-go.pl
Idealnie sprawdzą się etykiety samoprzylepne. Oczywiście - nie da się ich przykleić bezpośrednio na produkt, a to wymaga od nas wykorzystywania pudełek lub torebek do pakowania. Jest to dobre posunięcie, przedmioty natychmiast wyglądają bardzo dobrze. Na tego typu wizytówce można napisać - poza informacją o zawartości - nazwą producenta, typem, kolorem itp. jeszcze ponadto na przykład nasze logo, adres sklepu, adres strony internetowej, czy wiele innych. Dobrze jest zwrócić uwagę na to, by etykieta logistyczna nie była za duża - małe pudełeczko oklejone wielką etykietą nie robi dobrego wrażenia.
Zdecydowanie świetną inwestycją są czytniki kodów kreskowych. Da się pewnie znaleźć jakieś bezpłatne aplikacje tego rodzaju, ale kiedy zlecimy podwykonawcy stworzenie go dla nas, tak by był dopasowany do wymogów naszego sklepu - w takim wypadku mamy pewność, że będzie dobrze funkcjonował.
Kiedy już mamy własne, dobrze wydrukowane etykiety - zwróćmy uwagę na to, by możliwie mało czasu przeznaczyć na nanoszenie ich na kartoniki. Gdybyśmy musieli robić to ręcznie - nie wystarczyłoby czasu na zrobienie czegokolwiek innego. Tu odpowiedzią są aplikatory towa. Te nieduże aparaty pomogą nam w oklejeniu etykietami każdego pudełka w naszym sklepiku, więc warto je mieć. To inwestycja, która pozwala oszczędzić czas i zwróci się właściwie natychmiast.
Wykorzystujmy do promowania firmy nie tylko oczywiste środki - takie jak reklama w prasie czy internecie. Tak prosta rzecz jak etykieta również może sprawdzić się jako nośnik reklamy.
Source: Etisoft